Izometria este o metoda de reprezentare a unor obiecte 3D in 2 dimensiuni. Pentru a putea face asta este folosit un grid ajutator precm cel de mai jos unde toate cele 3 axe au 120 de grade intre ele. Tehnica aceasta este folosita foarte des in jocuri asa ca te poate ajuta daca vrei sa iti faci tu grafica pentru un joc. Unele dintre cele mai cunoscute jocuri video folosesc izometria: Fallout, Diablo 3 sau Starcraft.

In tutorialul video pe care l-am facut folosind Adobe Illustrator am folosit o metoda mai dubioasa de a face grafica izometrica si anume folosind shape-uri (dreptunghiuri). Aceasta metoda nu cea mai rapida si mai buna dar pentru un incepator e ok. In tutorialele viitoare voi folosi o alta tehnica ce implica Pen Tool-ul.

Din pacate nu am reusit sa mai lucrez foarte mult la blocul din tutorial asa ca il postez exact asa cum arata acum. Eu zic ca e bine pentru 40 de minute de munca, timp in care si filmam.

2 thoughts on “Despre designul izometric + mic tutorial

  1. Super tare, m-ai facut sa fiu atras si mai tare de Unity si game development. Ma poti îndruma catre un tutorial/curs Unity? Mi-ai fi de mare ajutor, am cateva noțiuni de c#, la modul stiu să fac o aplicație simpla cu log in si local data base si multe alte lucruri. Spor în continuare!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *